dinsdag 4 mei 2010

Kaart in 1 kleur

Ik heb voor deze kaart 2 kleuren groen van colorcore cardstock gebruikt.
Van beide kleuren heb ik reepjes gesneden en toen om en om aan elkaar geplakt. Daarna heb ik alles met de embossing mal Swiss Dots door de cuttlebug gehaald.
Het colorcore kun je lichtjes schuren en zo krijg je net iets meer effect.
De Bloemen heb ik gemaakt van hetzelfde cardstock. De techniek is verderop in mijn blog te vinden. Er is een video van (video 4).
Het geheel is op een glittervel geplakt en voordat ik de bloemen opplakte heb ik nog wat lint op geplakt.
Het is een simpele kaart, maar doordat er maar 1 hoofdkleur gebruikt is krijg je een heel mooi effect.

Veel Hobby plezier

1 opmerking:

  1. Een leuke kaart is het geworden. Simpel, maar heel mooi. Ik heb je genomineerd voor een award, kijk maar op mijn blog.
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails