dinsdag 15 maart 2011

Cuttlebug prijsverlaging

Ten eerste wil ik iedereen alvast bedanken voor de goede reacties op mijn nieuwe webwinkel.
Dat doet een mens goed en geeft een hoop energie om er iets moois van te maken.
Ik was gisteren zo blij met de opening dat ik was vergeten te vermelden dat je bij elke bestelling er een leuk presentje bij krijgt.
Ik vind het altijd leuk wanneer ik een pakketje open dat er een cadeautje bij zit en dat wil ik ook bij mijn webwinkel doen.

Ten tweede is er goed nieuws. De cuttlebug is in prijs verlaagt.
De nieuwe V2 machine is inclusief embossingfolder en C-plaat. Hij kost €89,= (niet in combinatie met stempelkaart)

We hebben nog 1 gewone cuttlebug in de winkel staan. Deze kost nu €85,=

Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails