zaterdag 7 mei 2011

NSD uitdaging 3

Dit is al weer de laatste uitdaging.
Niet helemmal precies om drie uur, maar ik moet steeds naar huis om de uitdaging op het blog te zetten. Ik ben bang dat mijn laptop binnenkort met pensioen gaat (snik)

Deze laatste uitdaging is: Maak iets feestelijks. Het maakt niet uit wat.
Ik heb een feesthoedje gemaakt van cardstock. Met bovenin een zakje waar geld in kan. Een feestelijke cadeau verpakking. Volgens mij word iedereen hier vrolijk van als ze dit krijgen.



De winnaar van deze uitdaging ontvangt dit leuke Paperpad bloc met vrolijke feestelijke kleurtjes.


Je kunt je uitwerking via de onderstaande link doorsturen of via dekreatief@hotmail.com
Dit kan tot en met 15 Mei.
Alle winnaars krijgen een mailtje en worden op het blog vermeld.

Fijne Nationale scrapbook dag en heel veel hobby plezier namens iedereen van De Kreatief



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails