zaterdag 25 februari 2012

Ik hou van Holland deel: 2

Door het leuke design papier is het heel erg gemakkelijk om mooie kaarten te maken.
Met de nieuwe randponsen van cart-us heb ik een rand gemaakt en in de uitgeponste puntjes rode pearlmaker gedaan. Zo ontstaat een vrolijk effect.


Door het witte knoopje heb ik DMC in de drie Nederlandse kleuren gestrikt. Dit maakt mijn kaart helemaal af.




Ik heb ook nog twee witte glaasjes voor waxinelichtjes gepimpt.
De grachtenpandjes zijn uit foam gestanst. Dit gaat erg gemakkelijk en doordat het foam flexibel is zie je ook de details van de mal. Je hoeft het niet nogmaals te embossen.
Ik heb ze met super tacky tape op het glaasje geplakt.
De bovenrand is gedecoreerd met wit bolletjesband en rood-wit-blauw lint.
Vooral 's avonds met een waxinelichtje staat het gezellig!



Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails