woensdag 28 maart 2012

Kaart met roze hart

Ik ben nog steeds aan het punniken. En probeer ook zoveel mogelijk leuke dingen uit.
Zo ook deze kaart!
Ik heb uit dubbelzijdig Aslan een hart geknipt. Hierop een lang gepunnikt draad geplakt.
Om het binnenin af te werken natuurlijk weer een knoop gebruikt.


Ik heb daarna het hart overgetrokken op een wit vel papier. Ik heb 'm toen iets groter uitgeknipt.
Met removable tape heeft het hart een mooi plekje op de kaart gekregen.
Met de Winter Distress inkt kleuren heb ik mijn witte kaart een mooi kleurtje gegeven.
Als je het witte hart verwijderd komt er weer een witte ondergrond te voorschijn.
Voordat ik mijn gepunnikte hart heb opgeplakt heb ik eerst kleine "borduur" lijntjes gezet.


De kaart is afgemaakt met stempels en plak parels.

Veel hobby plezier

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails