dinsdag 10 april 2012

Prijswinnaars: de Vijf van de Lente

Ik heb besloten om de winnaars via een video bekend te maken. Ik heb alle namen in de desbetreffende bakjes gedaan er daar elk een lootje uit genomen.


Ik wil alle winnaars van harte feliciteren en iedereen bedanken voor hun lieve reacties.
Het was enorm inspirerend en motiverend om te lezen dat iedereen de serie leuk vond.
We hebben er zelfs een aantal nieuwe abonnee's bij.
Dit project is zeker voor herhaling vatbaar. ik ga eens goed denken hoe de volgende serie er uit gaat zien.
Tot zover is er op dit blog natuurlijk van alles te zien. Binnenkort weer nieuwe voorbeelden en nieuwe video's.

Veel hobby plezier

3 opmerkingen:

  1. Dank je Marion, ik kom van de week even langs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dank je wel Marion,win nooit wat ;-)) Ook ik kom van de week wel langs in de winkel. Groetjes van Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames van harte met jullie prijs. Ben benieuwd wat je de volgende keer voor ons in petto heb, vond het zeer leuk.
    Tot de volgende keer, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails