vrijdag 31 augustus 2012

3D kijkkastjes met Scrapbook

Ik heb een kijkkastje gemaakt die bij elke gelegenheid te veranderen is.
De basis is een 3D lijst met gespannen draden en knijpertjes.
Je kunt er foto's in doen of andere leuke embellishments.
Ik heb gekozen voor stickers.
 
 
Het papier en stickers zijn van de Scrapbook serie: EchoPark: For the Record.
De achtergrond zit los in de lijst zodat ik deze kan veranderen wanneer ik wil.
Op het Elementsticker vel zaten verschillende stickers die ik kon gebruiken om aan "de Waslijn" te hangen.


 
Ik vind Banners momenteel helemaal geweldig en die konden dus ook hier niet ontbreken.
Met verschillende letter stickers heb ik woorden gemaakt die goed bij dit kastje paste.
 


 
En mocht ik weer eens iets anders willen dan kan ik het kastjes super snel veranderen.

 
3D Lijstje (23 x 23 cm) €5,40


Element stickers (30,5 x 30,5 cm): €0,75
 



 
Diverse Scrapbook vellen: €0,75
 
Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails