zaterdag 19 januari 2013

Nieuwe kaarten gemaakt

Deze week kwamen er nieuwe mallen van Marianne Design binnen.
Met de Candy Hearts mal ben ik meteen aan de slag gegaan.
Ik heb de stans op verschillende plekken van het cardstock gelegd en door mijn cuttlebug gehaald.
Zo ontstaan er diverse open plekken op de kaart. Hier onder heb ik met het bijpassende stempeltje de opening opgevuld. Het roze vel heb ik met foamtape opgeplakt. Zo ontstaat er een grappig effect.
ik heb één van de roze hartjes gestempeld en deze op het witte uitgestanste hart geplakt. Een lintje maakte de kaart af.
 
 
 
Ik had van de vorige kaart nog hartjes over. Deze heb ik met de bijpassende stempel en witte embossingpoeder bewerkt. Als je ze in een rondje bij elkaar legt begint het al aardig op een bloemetje te lijken. Ik heb heel veel hartjes gesneden uit verschillende kleuren karton. De witte rand heb ik met foam geplakt. Op deze manier ontstaat er al wat dimensie.
De roze doily is eigenlijk wit. Ik heb deze met Spun Sugar distress inkt gekleurd.
Tussen de doily en mijn bloem heb ik een paar witte veertjes geplakt.
In het midden van mijn bloem zit een roze roosje met daaronder ook een klein veertje. 
 
 
Met de stempel die je gratis bij het Creativity tijdschrift kreeg heb ik deze kaart gemaakt.
Ik ben begonnen met het distressen van een stukje karton. Ik heb het hele vel gedaan met Vintage Photo. Daarna heb ik met dezelfde kleur inkt de raderwieltjes gestempeld.
De atlas heb ik eerst op het vel gestempeld en daarna netjes uitgeknipt.
Ik heb nogmaals de atlas gestempeld op de crème kaart en deze met distress inkt Antique linen gekleurd. Gebruik wel watervaste inkt als je de inkt met een kwastje en wat water aanbrengt.
De banner is een restje karton met een paar flinke lagen distress inkt.
Ik heb twee brads aan de uiteinden gedaan voor een stoer effect.

 
Veel hobby plezier


1 opmerking:

  1. Hallo Marion, Wat goed dat je de kaart met de stempels van het Creativity Magazine al op je blog hebt gezet! Ik kocht het magazine vandaag bij jou, ik probeerde de kaart zo goed mogelijk te onthouden. Dat was niet helemaal gelukt, dus ben ik blij met de geheugensteun op je blog! En oh, ook al blij met de Tim Holz Bigz Die "Gadget Gears" en het bijpassende papier van Chronology dat ik vandaag ook meenam. Er is zoveel leuks mee te doen!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails