woensdag 24 april 2013

Ik ben er klaar voor!!!!!

De troonswisseling kan beginnen, ik ben er klaar voor.
Ik vind het niet nodig om mijzelf die dag helemaal in het oranje te hijsen, maar ik vind het wel leuk om iets speciaals te doen.
Ik ben op internet gaan zoeken naar een leuke corsage om te haken.
Via pinterest (www.pinterest.com) kwam ik op de site van Echtstudio. Daar vond ik deze leuke broche.
Ik heb het patroon een klein beetje aangepast. Zo maak je er een eigen creatie van.
 
 
Ik heb twee variaties gemaakt. De bovenste is naar het patroon van Echtstudio.
Bij de onderste heb ik de kleuren combinatie omgedraaid.
In het midden heb ik een oranje bloem-knoop genaaid.

 
Achter beide corsages heb ik met een lijmpistool een broche speldje geplakt. Daarna de corsage extra versierd met wat leuke lintjes uit mijn lintenbak.
Hieronder vind je de link naar het haakpatroon.
 

 
In de Libelle stond pas geleden een gehaakte kroon.
Velen zijn mij voorgegaan en ik denk dat dit ondertussen het meest gehaakte patroon is van deze tijd.
Ik kreeg het patroon maar ik weet zeker dat het patroon makkelijk te vinden is. Ik ben het op pinterest in iedergeval tegengekomen.
 
 
Er zijn vast en zeker nog veel meer patronen te vinden die te maken hebben met de troonswisseling.
Maar ik hou het bij deze twee.
 
Veel hobby plezier
 
 

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails