dinsdag 14 mei 2013

Haak werkjes

Door het slechte weer van de afgelopen dagen (weken) was het wel heerlijk weer om te haken.
Ik ben dan ook flink aan de slag gegaan om een aantal projecten af te maken die al een tijdje in losse onderdelen lagen.
 
Uit het boekje: Amigurumi & More, heb ik deze schattige giraf gemaakt.

 
 
Hij zal nog even moeten wachten op z'n vrouw en kind, want ik heb nog een paar haakwerkjes die ik wil maken.
 
 
 
 
 
Uit het boekje: Gelukspoppetjes haken, heb ik een multi color konijn gehaakt.
Deze is voor mijn kleine neefje. Hij vond de kleurtjes zooooooooooooo mooi!
En hij is gek op konijnen. Het was dus een prachtig cadeau waar hij heel erg blij mee was.
 

 
 
Ik kwam pas geleden op www.pinterest.com een gehaakte cactus tegen. De naalden van de plant waren kopspelden. Erg schattig! Ik herinnerde mij dat ik zo'n patroon in een boekje had gezien.
In het boekje: Lieve diertjes zelf haken, stond een cactus.
De spelden maken 'm echt af!
 

 
Ondertussen liggen alweer nieuwe projecten klaar om te haken.
We blijven lekker bezig!
 
Veel hobby plezier



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails