maandag 11 april 2011

Kaart met Eline's Flowerz paper bloc

Ik heb de zijkant de van kaart gescheurd en de randen bewerkt met roze inkt. Uit het paper bloc heb ik verschillende motieven uitgezocht en deze in dunne strips gesneden. Ik heb niet gemeten, maar de strips zijn ongeveer tussen de 1cm en de 2cm breed. Ik heb ze in een leuke volgorde op de kaart geplakt. Niet precies tegen elkaar zodat het wit van de kaart nog zichtbaar is. Aan de binnen kant heb ik tegen de rechterbuitenzijde een groen design vel geplakt. Deze komt terug in de dunne strip aan de linkerkant van de kaart. Met een zwarte dunschrijver heb ik kleine "borduur" lijntjes aangebracht. En met een stempel de tekst aangebracht. Om de kaart af te maken heb ik op vel roze design papier zelfklevend glitterpapier geplakt en daarna met een pons een bloem geponst. Deze glitterstickers zijn transparant en zo zie je de onderkleur nog. Het voegt bling toe aan de kaart. Op de bloem heb ik een Woolie (Lemonade wollie) geplakt. Dit zijn stickers van het merk BasicGrey. Ze zijn gemaakt van vilt en erg schattig.

Benodigdheden:

Eline's Flowerz paper bloc

Woolies: Lemonade / wollies van BasicGrey

Glitter sticker

Bloemenpons

Tekststempel en zwarte inkt

Zwatre fijnscrijver

Roze stempelinkt Witte kaart


Veel hobby plezier

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails