dinsdag 31 januari 2012

Video 50: Wenskaart met distress inkt en embossing poeder

In deze video laat ik zien hoe je met embossingpoeder en distress inkt hele gave kaarten kunt maken.



De binnenkant van de kaart heb ik ook een vrolijk tintje gegeven.


Voor deze kaart heb ik andere kleuren distress inkt gebruikt: Victorian Velvet en Spiced Marmelade. Door de stempelafdruk te combineren met een ander kleurtje papier zie je dat er meteen een heel ander soort kaart ontstaat. Probeer gewoon eens wat verschillende kleuren te mixen.


Veel hobby plezier

2 opmerkingen:

  1. Gaaf, gaaf, gaaf!!
    Ik heb er in de winkel al heel bewonderend naar staan kijken en nageacht hoe ik dit ga verwerken op een scrapbladzijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke techniek, bedankt voor de duidelijke video. Ik heb pas clear embossingpoeder gekocht, dus ga dit binnenkort ook maar eens uitproberen! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails