dinsdag 9 oktober 2012

De Vijf: Halloween dag 1

We hebben weer een leuke nieuwe serie van De Vijf!
Dit keer is het thema Halloween.
Eind van de maand is het al weer zover. Ik vind het altijd leuk om mijn huis in Halloween sfeer te brengen met wat mooie decoraties.
In de komende 5 video's hoop ik je te inspireren om ook jouw huis in griezelige sferen te krijgen.
Veel plezier met de eerste video.
 
 


Wil je kans maken op een leuke prijs, laat dan een reactie achter op het blog.
Deelname is t/ m 14 oktober
 
Veel griezel plezier
 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee aangezien halloween steeds meer in nl een trend wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt is hij nog leuker.

    Groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer leuk geworden ben benieuwd naar je andere creaties

    Groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hoi
    Wat leuk een nieuwe "De vijf"
    Een super leuk thema en een geweldige creatie.
    Bedankt,
    Groetjes Miliroan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marion,

    Gister erg druk dus vandaag even gekeken:)
    Wat leuk , HAllOWEEN
    Hebben we wat gemeen,
    Ik vind halloween ook geweldig leuk...
    Ik heb wat simpele sppoookies gemaakt van oude lakens en een tempex balletje...
    Binnenkort ben ik dan ook nog eens spook bij een spokentoch WHOOO:)
    Ik vind het erg leuk dat je weer wat weggeeft,
    Mijn grotere project van de vorige vijf is coming up soon...Ik heb een mini album gemaakt:)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op halloween, vandaar ieder jaar de buurthalloween organiseren. En ja, nieuwe decoratie ideeen zijn meer dan welkom. Dit is meteen een leuke binnenkomer. Bedankt. Heel benieuwd naar de andere dagen. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik vind haloween maar eng! Ben blij dat het in nederland niet enorm groot is want ik zou me doodschrikken van al die spoken en monsters voor de deur. Je project is behalve lekker spooky ook hardstikke leuk, en al maak ik dan geen haloweenproject, dit idee past ook orima op een kaart of LO. Bedankt weer voor de inspiratie, ben benieuwd naar dag 2! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk thema!!
    En een prachtige deurhanger. :)
    Ben benieuwd naar de andere projecten!

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een super leuk thema weer van de Vijf serie!!
    De deurhanger vind ik erg leuk geworden ! Ik ga naar het volgende filmpje ! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails