dinsdag 16 oktober 2012

Winnaars De Vijf: Halloween

Hallo allemaal.
Ik wil als eerste iedereen bedanken voor alle lieve reacties.
Zowel op youtube als op het blog.
Het is fijn om te lezen dat jullie mijn filmpjes leuk vinden en er inspiratie uit halen.
Dit geeft mij de mogelijkheid om nog veel meer leuke filmpjes te maken.
De radertjes in mijn hoofd zijn alweer aan het bedenken wat de volgende serie van De Vijf gaat worden.
 
Maar nu ter zake.
De winnaars van de stansen.
 
De winnaar van de cuttlebug stans: Happy Halloween is: (tromgeroffel)
Paula
 
De winnaar van de cuttlebug stans: Gravestone is: (tromgeroffel)
Antonie
 
Gefeliciteerd!!!!!
Graag hoor ik van de prijswinnaars naar welk adres ik de stans kan op sturen.
 
Veel hobby plezier!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marion
    Wat gaaf dat ik gewonnen heb.
    Ik stuur je een mailtje met mijn gegevens.
    Paula jij ook gefeliciteerd met je prijs.
    En nogmaals bedankt voor de super gave filmpjes.
    Groetjes Antonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Paula en Anthonie en heel veel Halloween voorpret! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WHUAAAAAAH helemaal gaaf !! Super leuk dat ik heb gewonnen ! Bedankt voor de felicitaties en Antonie ook van Harte gefeliciteerd !! Ik ga er zeker wat leuks mee maken !! Marion ik ga je een mailtje sturen. Bedankt he voor alle inspiratie! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails