vrijdag 29 maart 2013

Leuke handwerkboekjes

Haakwerken is weer helemaal hip. En dat komt vooral door al die leuke boekjes met patronen die tegenwoordig uitkomen.
Zelfs ik ben weer begonnen. En dan te bedenken dat ik helemaal geen ster ben geweest in haken (tot 3 weken terug kwam ik niet verder dan een opzetlusje). Maar toen ik deze leuke boekjes zag wilde ik het toch weer graag proberen en na wat oefenen is het dan toch gelukt.
 
De onderstaande bosvriendjes komen uit het boekje Amigrumi Forest & Friends.
En ik ben er erg trots op!.
 

 
 
 
Hieronder nog een paar leuke handwerkboekjes.








Het Eline's Winter Huis is nu in de aanbieding.
€19,95
Nu voor: €14,95
 
 
Veel Hobby Plezier

1 opmerking:

  1. Wat kan je toch super mooi haken!!!
    Die uil is geweldig en het boekje waar hij uit komt is zeker een aanrader!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails