woensdag 13 maart 2013

Scrapbook pagina: All Aboard

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe artikelen van Docrafts Papermania.
De serie All Aboard staat helemaal in het thema van reizen.
En dit paste perfect bij mij foto's van afgelopen zomervakantie.
Ik wilde zoveel mogelijk de materialen gebruiken die ik voor mij had liggen: het 6 x 6"paper blok, paper tape, stickers, travel labels ect.
De schets heb ik gevonden op www.pagemaps.com
 
Ik ben begonnen met het turkoois cardstock. Om de buiten randen heb ik er papertape geplakt.
Ik heb een vel crème cardstock gesneden op 26½ x 26½ cm.
Nu lijkt het net of je een vel met design papier hebt met daarover een vel turkoois cardstock en daar weer boven op een vel creme cardstock.
Met een ronde stans heb ik uit alle designvellen een cirkel gesneden.
Daarna was het een kwestie van schuiven, passen en meten totdat alles op z'n plek lag.
Toen alles naar wens was kon ik alles vast plakken.
De vlaggetjes heb ik gemaakt met een strook design papier. Je neemt een strook papier en plakt een stuk dubbelzijdig tape op de achterkant. Vouw de strook om een grote speld en druk goed aan. Nu kun je er een "V" uitknippen zodat een vlaggetje ontstaat.
Deze heb ik achter de sticker geschoven. 
 
 
Ik heb met de materialen ook een kaart gemaakt.
Ik heb diverse artikelen met elkaar gecombineerd en een mooie compositie gemaakt.
Dit soort kaarten zijn vooral leuk voor mannen. weer eens wat anders dan een bloemenkaart hahaha.

 
Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails