maandag 22 augustus 2011

Cupcakes bakken en versieren Deel 2

Zoals beloofd laat ik nog een paar van mijn creaties zien.
Door te combineren met verschillende kleuren glazuur en botercreme kun je de mooiste cupcakes maken.







Ik heb een poging gedaan om van marsepein kleine roosjes te maken. Ik moet nog wel een beetjes oefenen. Gelukkig maakte te resultaat voor de smaak niks uit. Ze waren heerlijk.




Het kleine kadootjes heb ik gemaakt van fruit fondant. Met wat paars marsepein heb ik de strik bovenop gemaakt. Het kaarsje en het kadootje heb ik op wat botercreme gezet zodat deze niet om zouden vallen.


Veel hobby (en smul) plezier

1 opmerking:

  1. leuke cupcakejes

    ziet er goed uit wat jullie aan gemaakt heb


    fieke heuvelmans

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails