zaterdag 27 augustus 2011

Schattige Kerstkaart


Hoe heb ik deze kaart gemaakt:
Uit het paperblock van Jack&Jill (#842192) heb ik met de creatablemal (LR0180) een mooi rozet gesneden. Deze heb ik geplakt op een vierkante kaart die ik zelf heb gesneden uit wit bolletjes karton.
Met de clearstempel van Jack&Jill (#545062) heb ik met bruine stazon inkt, Jill op stempelkarton gestempeld.
Ik heb haar ingekleurd met aquarelpotloden. De bontrand van haar bontmuts is voorzien van glitterlijm. Dit heb ik laten drogen.
In de hoeken van de witte kaart heb ik vier roze hoekjes geplakt. Dit zijn ook creatables afkomstig van de grote mal (LR0180). Het papier is ook van het Jack&Jill papierblock.
Nadat Jill gedroogt was heb ik haar een mooi plekje op de kaart gegeven.
Ik heb de kaart verder afgemaakt met wat papieren bloemen en parels. De stoffen bloem is afkomstig van een Flower Ribbon van Marianne Design (FR1112).
Natuurlijk mag een kerst/winter wens niet ontbreken.

Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails