vrijdag 19 augustus 2011

Kerstkaarten

Met de Die-cut designpapers van Joy heb ik deze kerstkaarten gemaakt. Omdat de vellen aardig gevuld zijn en sommige zelfs van glitter voorzien zijn, heeft zo'n kaart weinig meer nodig.
Bij de eerste kaart heb ik het design vel op een creme kaart geplakt. De randen zijn beinkt met distress inkt: Frayed Burlap van Ranger.
Langs de rand van het die-cut vel en de kaart heb ik een kerstlint geplakt. Op dit lint staat meteen een leuke kerstwens.
De kindertjes heb ik gestempeld met een clearstamp van Prima Flowers: Jack&Jill (item#545062)
Ik heb de afdruk met stazon inkt gestempeld zodat ik deze met aquarelpotloden kon inkleuren. De bontmuts en de oorwarmers heb ik voorzien van wat glitterlijm.


Voor deze kaart heb ik een design vel genomen en deze langs de binnen rand uitgeknipt. De sneeuwpoppen die op het vel stonden heb ik bewaard.
De boog die nu ontstaan is heb ik op een witte nopjeskaart geplakt en daarna de randen beinkt met distressinkt: Broken China. Ik heb met mijn cuttlebug de creatables: Rudolf (LR0179) en Arreslee (LR0178) uitgestanst.
Achter de arreslee heb ik de overgebleven sneeuwpoppen geplakt. Zo lijkt het net of zij de slee besturen.
Uit het design vel heb ik ook nog de twee sneeuwvlokken uitgeknipt. Deze heb ik een mooi plekje op mijn kaart gegeven en in het midden wat glitterlijm gedaan.
Met een tekststicker prettige kerstdagen is mijn kaart helemaal af.


Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails