donderdag 1 november 2012

Kerstkaart 2012 #1

Ik ben weer begonnen met het maken van kerstkaarten.
Je moet tenslotte bijtijds beginnen.
Met scrapbook design papier en leuke embellishments ben ik aan de gang gegaan.
En ik heb een paar mooie exemplaren gemaakt.
 
 
Voor deze eerste kaart ben ik begonnen met de nieuwe creatables van Marianne.
Ik heb de stanzen (LR0248, LR0249) uit verschillende kleuren scrapbook papier.
Het papier is van BasicGrey: Nordic Holiday.
Uit het design papier heb ik een vierakant gesneden van 12½ x 12½ cm.
Van wit karton heb ik een vierkant gesneden van 9½ x 9½ cm.
De verschillende uitgestanste creatables heb ik overlappend op het witte vel geplakt. Om de onderkant van de creatables te verbergen heb ik een strookje gesneden uit het één van de design vellen.
Met een bauw strikje en een bedeltje ( Marianne Design: charms JU0870) heb ik de kaart afgemaakt.
 
Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails