dinsdag 13 november 2012

Kerstkaart 2012 #5

Ik ben bij deze leuke kaart begonnen met het embossen van de sneeuwvlokken.
Op de achterkant van mijn design papier (BasicGrey: Nordic Holiday) stond een prachtige grijze kleur. Met het de stempel van Viva Decor: Christmas Backround and Letters en witte embossingpoeder heb ik een mooie achtergrond gemaakt.
Dit heb ik op de kaart, iets naar de linkerkant, geplakt.
Met een randpons heb ik met het rode design papier randen gemaakt.
Deze zijn langs het geĆ«mboste gedeelte geplakt.
Om het net iets mooier te maken heb ik daar een super smal randje groen papier geplakt.
Om de kaart heb ik rood DMC gewikkeld. Met een grote sticker in dezelfde serie van BasicGrey blijft het DMC goed zitten. Ik heb een bedeltje van Marianne Design genomen en deze met een strikje aan het draad bevestigd.
 
 
Veel hobby plezier

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails