woensdag 28 augustus 2013

Marianne Design Collectable: COL1340

Met de nieuwe mal van Marianne Design heb ik deze leuke kaarten gemaakt.
Ik wilde het zo eenvoudig mogelijk houden.
Gelukkig hebben de mal en stempels ook weinig nodig.
 
Voor deze kaart heb ook een witte kaart gesneden van 11x11 cm.
Onderin heb ik met zwarte inkt de twee stempels met de borden gezet.
Met een groen aquarel potlood heb ik een beetje gras gemaakt. anders was de kaart wat saai aan de onderkant.
Met blauwe inkt heb ik de wolken gestempeld. Deze zijn met glitterlijm ingevuld. Nadat de glitterlijm droog was heb ik de witte kaart met blauwe distress inkt bewerkt aan de bovenkant en zijkant.
uit een vel cardstock van Bazzil: Dot Swiss, heb ik een vierkant gesneden van 13 x 13 cm.
Ik vond dat de blauwe en zwarte kleuren goed bij elkaar pasten.
Toen de hele kaart op elkaar geplakt was heb ik de zwarte ui gestanste Kerstman met foam blokjes op de juiste plek geplakt.
 
 
 
Bij deze kaart heb ik de stempels met Versamark inkt op de tag gestempeld. Op deze manier ontstaat er een soort watermerk afdruk. Erg mooi op de bruine tag.
Met design papier heb ik verschillende prints uitgesneden en op een leuke manier op elkaar geplakt.
De tag heb ik met foam blokjes opgeplakt. Als laatste kon de Kerstman op de tag.
 
 
Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails