zaterdag 10 augustus 2013

Weekendje knutselen

Ik heb deze week een aantal leuke spulletjes bij elkaar gezocht en de bedoeling is dat ik dit weekend leuke voorbeelden ga maken.
Ik heb al een heleboel inspiratie.
De bedoeling is dat ik mijzelf in mijn kamer opsluit en er pas uit mag komen nadat ik veel mooie dingen heb gemaakt.
Het is zo fijn om jezelf af en toe op te sluiten om te knutselen.
 
 
Ik heb op de site www.pagemaps.com een aantal leuke scrapbook schetsen gevonden. Waarschijnlijk zal ik er één uitzoeken om te maken.
De andere komen vast een andere keer van pas.
Misschien kan ik mij door de schetsen laten inspireren om een leuke kaart te maken.
Daar kunnen ze namelijk ook voor gebruikt worden.
Ik hoef mij in ieder geval niet te vervelen.



 
Veel hobby plezier!

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails