zaterdag 2 juni 2012

Knutsel weer

Hallo allemaal,
Even een kort berichtje vanuit Gouda.
Het super warme weer is gelukkig vertrokken.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind een zonnetje heerlijk, maar als je schaar steeds uit je hand glijd omdat het zweet tot aan je ellebogen staat is dat niet zo prettig.
Ik heb wel wat leuke dingen gemaakt, maar zo'n zonnetje trekt ook wel. Een kleurtje op je wangen of een kleurtje op een wenskaart. De keuze is dan wel moeilijk.
Nu het weer wat koeler is geworden beginnen de ideeën weer op te borrelen. Er liggen een aantal projecten op mij te wachten om afgemaakt te worden. Maar ook nieuwe projecten zullen snel gemaakt worden.
Dit weekend bezoeken wij een groothandel. Dus dan zal er weer een boel inspiratie zijn. En vergeet de koopjes niet.
Als we leuke dingen tegenkomen zullen we die zo snel mogelijk in de (web)winkel plaatsen.
De rest van het weekend ga ik besteden aan knutselen.

Ik wens iedereen een fijn weekend en
Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails