woensdag 20 juni 2012

Scrapbook Layout met Dylusions spray

Ik moet eerlijk toegeven dat mijn eerste layout met de Dylusions spray goed bevallen is.
Nadat ik mijn pagina van een kleurtje voorzien had was ik niet echt tevreden. Ik was vergeten om water op mijn vel te spuiten. Dus dit maar naderhand gedaan. Nadat het water over het vel ging kwamen de kleuren in beweging. Er ontstond het effect dat ik in gedachten had.
Nadat het vel droog was kon het leuke werk beginnen.
En omdat er geen regels zijn kan het niet fout gaan.
Voor mij was het een hele nieuwe ervaring. Ik ben van de strakke lijnen en dit was echt "out of my comfort zone".
Wel super om te doen!


Na veel stempelen, kleuren, plakken, knippen en vieze handen vond ik dat de layout af was.
Ik ben tevreden met het resultaat en dit is zeker voor herhaling vatbaar.
De producten van Dylusions zijn super om te gebruiken!!!

Veel hobby plezier

1 opmerking:

  1. Ik ben ook helemaal blij met m'n flesjes! Super leuk resultaat zo als achtergrond!

    Groet Christel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails