donderdag 14 juni 2012

Stoere kaart met een vrolijk tintje

Ik vind het papier van de This & That collection van EchoPark echt geweldig Ik heb het al meerdere keren gebruikt. Ook voor deze kaart.
Als extraatje heb ik een embossingfolder (cart-us: retro cirkels) en een mooie randpons (cart-us: druppels) gebruikt.
Met een nestabilitie heb ik uit het designpapier een cirkel met schulprand gesneden. Door twee verschillende maten op elkaar te plakken creƫer je een speels effect.
Een ronde tekststempel maakt het plaatje compleet.
Met restjes van het designpapier heb ik verschillende lengtes "banners"gesneden.
Ik gebruik deze banners nu regelmatig in mijn projecten.
Ze zijn gemakkelijk te maken en geven altijd een leuk effect.
Het is een vrolijke kaart voor zowel mannen als vrouwen.


Veel Hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails