donderdag 28 juni 2012

Video 67: Art Journal met Dylusions inkspray

Mijn eerste Art Journal.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje bang was dat het fout zou gaan. Maar ik ben erg tevreden met het resultaat. Ik vind 'm heel mooi geworden.
Ik was ook super leuk om te doen.
Ik heb alweer nieuwe ideeën in mijn hoofd voor een volgende Art Journal.
Het is mijn langste video tot nu toe, maar het is zeker de moeite waard om hem (helemaal) te bekijken. Veel kijk plezier!







Veel hobby plezier


5 opmerkingen:

  1. echt geweldig mooi, wat een werk!!

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden meid! En toch helemaal een echte Marion, ondanks dat het ver van je pad af is. top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super! Geweldig mooi meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij mooi!!! Ik weet wel wat ik nog nodig heb: stencils en meer dylusions! Tot gauw!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails